Vebinārs
"IEROBEŽOJUMS-EMOCIJAS-RĪCĪBA"
Mācīšanās palīgs attālinātajās mācībās
“Pašvadītas mācīšanās ceļvedis”.
Tas tapis Swedbank emocionālās labklājības programmas “Stiprāki kopā” ietvaros.
Projekta komandā arī Bruno Bahs – IM absolvents, privātās vidusskolas “Patnis” mākslas skolotājs.
ATTĀLINĀTAIS MĀCĪBU PROCESS 10. UN 11.KLASĒ | ||
---|---|---|
KLASE | I NEDĒĻA | II NEDĒĻA |
10. KLASE | TREŠDIENA | CETURTDIENA |
11. KLASE | PIRMDIENA | TREŠDIENA |
2.kl.nedēļas darba plānu skatīt šeit.
#attālinātasmācības #skolotājaEva #2klase

7. stunda "Ūdeņi un tā veidi" var noskatīties šeit:
Informāciju par gatavošanos eksāmeniem ar Uzdevumi.lv meklē šeit.
“Katru dienu pilnveidoties. Šī skola ir nākotne!”
prezentāciju skatīt šeit.

Rokasgrāmata skolām “Latvija māca un mācās attālināti!” (LV, RU) . 3 valodās pieejamie visi vizuālie materiāli (tiek papildināts, tiklīdz ir jauni) Rokasgrāmata skolām “Latvija māca un mācās attālināti!”
Visu laiku tiek papildināta noderīga informācija par #MāciesMājās IZM Mācības attālināti
Valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa dēļ visa aktuālā informācija par CE, eksāmenu un valsts pārbaudījumu norisi pieejama Valsts izglītības satura centra tīmekļa vietnē .
Privātās vidusskolas Patnis 121 skolēns un 155 vecāki ir izteikuši viedokli par 1. attālināto mācīšanās nedēļu.
Atzinīgi vecāku vērtējumi par to, ka
- patīk bērna noskaņojums. Bez stresa patstāvīgi ar visu tiek galā!
- skolēni apguva jaunas prasmes,
- patika, ka ir mācību plāns visai nedēłai. Var patstāvīgi organizēt mācību laiku. Skolēni varēja mācīties sev ērtā laikā,
- bērniem ir vairāk individuālais darbs, bet ne visi ir pie tāda pieraduši. Mani priecē tas, ka bērniem ir jāmācās pašiem plānot darbu un ir palielinātais individuālais pienesums,
- viss norit gludi, atbilstoši situācijai,
- pirmajās dienas bija šoks, ka ir ļoti liels darba apjoms un visu vajag bērnam paskaidrot, kopā ar viņu uztaisīt, bet pēc tam kopā iekļaujamies procesā un strādāt kļūst daudz vieglāk,
- skolotāji izcili bija sagatavojušies, mega ātri ziņoja par to, ja bērnam kaut kas aizmirsās vai kaut ko nebija dzirdējis. Skolotāji bija ļoti koncentrējušies uz to, lai viss ritētu veiksmīgi!
- bērna vārdiem: “Ir foršāk, bet grūtāk!” Bērns vecākus šonedēļ nav iesaistījis mācību procesā un centās pats tikt galā. Nedēļas nogalē kopīgi pievērsīsimies tiem “astes” uzdevumiem, kur nepieciešama palīdzība,
- ir bijis sekmīgs modelis, ka bērns mācās patstāvīgi, bet skolotājs kontrolē procesa norisi,
- ir skaidrs plāns, kuram var sekot līdzi gan bērns, gan vecāki.
Vecāki iesaka. Ir vērts padomāt, ka
- ar katru dienu bija labāk. Vienīgi vajadzētu samērot dienas darbu apjomu katrai dienai vienādi,
- skolēni pavada pārāk daudz laika pie datora,
- jauna pieredze, dienas kārtība, daudz apgūstamās vielas,
- gribētos vairāk stundu onlainā,
- bez vecāku palīdzības bērns netiktu galā.
Atzinīgi skolēnu vērtējumi par to, ka
- nedaudz grūti, bet forši,
- ļoti jautri, sākumā bija nedaudz grūti, bet ar laiku jau ieies ritmiņā. Konkrēti ar savu klasi varam ļoti labi sadarboties un izpalīdzēt viens otram,
- manuprāt, bija interesantāk, nekā mācības skolā,
- skolotāji ir izdomājuši radošus veidus, kā labi iemācīt,
- liekas, ka ir grūti, bet nav.
Skolēni iesaka. Ir vērts padomāt, ka
- iespējams pārāk daudz darbu, bet tiešsaistes ir ļoti produktīvas,
- daļēji liekas, ka mācīšanās ir izstiepta pa visu dienu,
- nebija viegli, bet ar mammas palīdzību tiku galā,
- bija labi, bet, zinot mani, es drīz izdegšu ar tālmācību.
Aptaujas kopsavilkums par 1. attālināto mācību nedēļu:
Vecāku viedoklis
Skolēnu viedoklis